Jeps.. se on vaan tuo yksisilmäinen kiinnitys mikä tahtoo olla aika huono. Mulla on ne kyykännyt vasta kolmessa Jeepissä, ja niistä kevyin ja "pienin" oli 245/75 R16 kumeilla kun kului väljäksi
Tuon rikkoo joko ihan vain iso tälli sivusta päin, ja useimmiten se että esim. ristijoustossa (oikea etutassu roikkuu alhaalla) loppuu pallon liikevara kesken ja se alkaa väljistyä. Vähän sama juttu kuin enemmän korotetussa tulee ongelma pitman arm:in raidetangonpään kanssa.
Tuossa näyttäisi olevan yläpäässä kierteellä tuo pallo, että ainakin sen saa vaihdettua, tai jos sopiva kierre on niin laittaa tilalle flexjointin

eipä se haittaa vaikka korinpuolen kiinnikkeen pultit katkeaisi irrottaessa, yleensä uuden mukana tulee kiinnitystarvkepussukka, tai jos ei tule niin kaupasta saa uudet parilla eurolla