Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ahma
Riiskanlahti suljettu "yleisöltä"  eli eikun uutta paikkaa ettimään. Luulen tietäväni miksi suljettu mut siinä meni hyvä ja rauhallinen ja HIENO paikka http://i162.photobucket.com/albums/t...2/DSCF0354.jpg Tuollanen oli siinä kaupan kohdalla, risteyksessä mistä Riiskanlahteen pääsi. Ylempänä sitten se "Ladogan" leiri vapaana. Ei ehkä kannattas pilata sitäkin paikkaa sit
Jos tää Riiska joskus aukeaa niin olisi kiva saaha tietoon, tosin joka ikinen kerta käyn sen kattomassa itekkin kun liikun siellä suunnalla.
|
Riiskanlahti ei ole suljettu. Normaali reitti talojen kupeesta on tukittu muutamalla lohkareella. Asia on ihan ymmärrettävä. Kuka haluaa kovaäänisiä autoja ikkunansa alle jyräämään yötä /päivää silloin kun niitä on liikenteessä? Suljetusta paikasta noin 300-500m eteenpäin on ajouria rantaan, eikä siinä ole mitään ongelmia vielä. Kuten aiemmin kaukokatseisena olen todennut ottakaa järki käteen ajellessanne siellä. Mikä ihmeen älyvapaa idea on polttaa esim.7m "nuotiota" siellä ja sitte kehutaan täällä palstalla kuinka TAAS poltettiin perinteistä erään offroad seuran nuotiota. Ottakaa nyt POJAT järki käteen ja liikkukaa siellä niin kuin Suomen puolella.Tai minkä takia pitää ajaa rasvaisilla ikälopuilla maasturin paskoilla ovia myöten rantavedessä missä paikalliset on uimassa. On klopeilla vaan niin kova halu näytää miten kovasti minun mätäpaska vedessä kulkee. Korjatkaa paskanne pois kun lähdette leireistä. Tiedän jo etukäteen,että tämä herättää pikkupojissa närää, mutta ei voi mitään. Ellei tämä kirjoitus herätä yhtään, niin turha on huudella myöhemminkään, ettei moni muukaan paikka ole enään ajettavissa.Myös Venäjällä mennään luonnonsuojelussa pienin askelin eteenpäin mutta mennään kuitenkin. Onko vaikea asia tajuta tätä??