Viestiketju: Myydään Offipalsta.com ja 100% kemppi tarroja
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 20.08.2012, 15:28
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Perusasetus

Oikeasti jos se on mulle jo tarpeeksi vaikeaa etten pysty yv:llä näitä tarroja lähettämään niin jopa vielä vaikeampaa on se kun että keskustelu menee tähän tyyliin.

viesti 1. saako niita tarroja vielä

(vast) Saa

viesti 2. Mä voisin ottaa muutaman

(v) väri koko Yms?

viesti 3. no millasia niitä on

(V) copy pastena teksti tarrojen koosta ja väristä

4. viesti no jos mä otan vaikka noita punasella tekstillä

(v) ei saa punaisena, offipalsta tekstit on joko musta tai hopea, .com on aina punainen.

5. viesti, ai no sitte harmaana

( v ) hopeisena siis, montako ja kumpi koko

6. viesti. no jos yks iso, lähetä mulle semmonen. pitääkö nää mäksaa heti vai tuleeko lasku perässä vai miten t: pera

....

joskus jätän vastaamatta, toisinaan laitan linkin tähän myyntitopickkiin, en vain osaa... lukea ajatuksia tahi lähettäää tarroja pelkän etunimen perusteella postiin, 99% palstalaisista kuiteskin on jossain määrin luku ja kirjoitustaitoisia (ilmeisesti) joten ovat yhdellä ainoalla viestillä pystyneet saamaan juuri oikeanlaisia tarroja iteljoonin huolellisesti (tai huolimatomasti) kantamana sinne omaan postilaatikkoon.

en halua olla mitenkään töykeä, mutta opetelkaa nyt senverran lukemaan noita ilmoituksen selviä ohjeita että saisitte vähimmäisvaatimuksena siihen tarratilaukseenne edes

- mitä tarroja

-montako

-KENELLE, nimi ja osoite auttaa kummasti.

niin joo, ja aina silloin tällöin joillain on asetukset profiilissa niin että en pysty vastaamaan viestiin vaan saan ilmoituksen :

^^spesialisti^^ has chosen not to receive private messages or may not be allowed to receive private messages. Therefore you may not send your message to him/her.

jolloin en pysty viestiin/ tarratilaukseen vastaamaan.
Vastaa lainaten