Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja KoniJeep
Meiltäkin lopetetaan varuskunta, niin eikö ois sama ostaa koko puolustus vaikka Keniasta?
Tai mites jos yhdistäis marjojen poiminnan ja maanpuolustuksen, kun noita thai kerääjiä ois jo valmiina... ei muuta ku palkata kokoaikaisiksi lymyämään pusikoihin valtakunnan rajoille...
Tai sitten jos haluais hifistellä erikoisJoukoilla niin Antero mokkelit hoitas hommat yöllä ja pimiän aikaan ja ruska-aikaan nuo keltanaamat...
Täyttä paskaa koko filmi!!! Minne on hävinnyt kunnioitus ja arvostus???
|
Toltahan se Antero näytti just Valkeasaaressa 9.6. klo pikkasen aamukuuden jälkeen... Tämä sillä poikkeuksella, että oikea Antero oli 7.divisioonan JR8:ssa jossain U-aseman puolustuksessa heinäkuun puolenvälin jälkeen 1944...
Tähän loppuun ei tuu hymiötä koska tää ei oo naurun asia. Laitetaan pelkkä veteraanien ja Suomen itsenäisyyden puolustajien työtä kunnioittava veteraanilogo. Eikä ole mielestäni yhtään off topic.
Mä tarkennan vielä: mun kommentit ei liity mitenkään näyttelijöiden ihonväriin tai rotuun tai mihinkään sellaiseen. Mä olen vaan sitä mieltä, että jotkut asiat vaan ovat niin pysyvä osa meidän kansallista perintöämme, identiteettiämme ja osa Suomi-nimisen valtion olemassaoloa että niitä ei ole syytä tahria. Peräänkuulutan arvostusta etenkin niille henkilöille, jotka teoillaan mahdollistivat sen, että me voimme täällä vapaasti keskustella. Tästä toki voi tehdä taidetta, kaikesta voi tehdä vaikka mitä, mutta rajansa kaikella. Mun raja menee tässä.