Näytä yksittäinen viesti
  #1058  
Vanha 19.08.2012, 22:59
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.246
Perusasetus

Saa.


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Duell Näytä viesti
Laitetaanpa tänne kysymystä. Onko kukaan vaihtanut LN110 Hiluxiin HJ61.n akseleita. Saako leimalle? Autolla ajetaan paljon työajoa ja välillä leikitään metässä. Alkaa jo pikkuhiljaa tympäsemään korjailla noita periä ja "erillisjousitus" on suoraan sanottuna surkea maastossa.
Onnistuu leimallekin,vertailumalliksi ln105 ja sit paperit akselimassoista et vaihdokeissa on kestoa riittävästi,sit jotku paperit tukivarsista/jousituksen osista ja ohjaus onnistuu esim. TGn histeer varsilla suoraan omalla simpukalla. Toisaalta kun teet kerran kunnolla ne perät ni ei tarvi tehä usein,en tiedä oikeastaan yhtään tapausta et olis saatu hiluksin periä rikki ilman et olis ajettu puol miljoonaa ja sit rääkätty paskaks,tai ajettu kuivana tai ajettu kartaanin laippa kiveen ja sit pinionin laakerit paskaks jne. Sikäli HJn perissä on sama homma et jos ei o kunnossa ni ei kestä,ja murrokset on samat kaikissa tojotissa,vetaritkin on melko samat. Retkukeula on tosin huono joustamaan ja onpa murroksiakin hajonnut,jos maavarakin on retkulla parempi. Jos jäykkä akselista halajaa ni vanhemman LJn etuakseli ja tuenta ni ei tarvis vaihtaa taka-akselia ja välitykset löytyis LJstä tai vanhemmasta hiluksista(4.88) kun HJssä on 3.7 eli menis entistä harvemmaks=ei hyvä.
Vastaa lainaten