Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja make1978
siis käänsin takasin alkuperäseen asetukseen ton ahdonalaisen ruuvin kun eihän sen ees pitäis vaikuttaa syötön määrään vaan ainoastaan siihen millä paineella ahon alainen rikastus alkaa..ja kun kokeilin sitä kiristää niin savua kyllä tuli mut vaan sen aikaa kun ahdot alkoi nousemaan mutta ahtojen noustua savu katosi.eli yhtä tyhjän kanssa jätti vaan pölläyksen joka kerta kun lähti esim valoista mut ei lisänny sitä syöttöä yhtään siinä vaiheessa kun ahdot on jo ylhäällä ja ilmaa menee koneeseen jolloin sitä polttoainettakin tarvis 
|
no just noin se valitettavasti toimii mullakin, mut kai se jotain vaikuttaa.. ainakin kulutus nousi ja tehoa tuli vähän lisää kin penkissä sitä kyljessä olevaa ruuvia vääneltiin. ahdonalainen oli pohjassa,mut sillä en oo vetoihin kummostakaan merkitystä.. tolla tulee just se hirvee savu ennen ahtoja.
eihän sen tarviikaan hirveesti mustaa puskee vaikka tehoa oliskin,kyllä se vakio turbon pumppu ainakin tonne 140hv riittää.
ja samin autoon ei voi verrata kun sillä on joku viritelty pumppu.