Näytä yksittäinen viesti
  #18  
Vanha 19.08.2012, 10:21
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja temmi_hoo Näytä viesti
Meillä oli alkutaival vähän hankala ja bensavuotoinen. Aluksi vuoti vasta vaihdettu letku, jota sitten lyhennettiin Haminalaisten ja Rohmon suosiollisella avustuksella. Menestystä ehdittiin juhlia seuraavaan äärijoustoon saakka eli varmaan melkein 30 metriä. Murikka osui lyhentyneeseen letkuun ja pingotti siihen murtuman klemmarin alle. Hetken odoteltuamme saapui paikalle ratsuväki uljaalla punaisella Jegoneerillä ja saatiin kunnollisempaa letkua. Tämä korjaus sitten toimi ja tuntuis pitävän
Minkäs kokoista letkua sinne laitoit ja millaisilla klemmareilla? Aloin miettiä että se letku voisi tietysti olla pykälää piienempää kuin mitä liittimen ulkohalkaisija, niin tulee tiukka sovite. Eli 10mm -> 8mm letkulla, 8mm -> 7mm tai 6mm letkulla. En nyt muista miten itselle aikanaan laitoin, mutta ainakaan mitään vuoto- ongelmia ei ollut. Motonetistä ostin bensaletkuksi mainittua, ja ne paremmat letkunkiristimet joiden kait on tarkoitus kiristää tasaisesti ympäriinsä. Tiedä sitten onko ne oikeasti perinteisiä parempia


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja temmi_hoo Näytä viesti
Palkkihelmat täytyy pykätä ja pakoputken olis hyvä jatkua pitemmälle kun akselin eteen alaspäin.
Eipä tuosta putkesta ole muuta ongelmaa kuin hitaassa ajossa voi vähän tulla käryt sisään, ja vähän äänet kaikuu maan kautta takaisin..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten