Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja temmi_hoo
Meillä oli alkutaival vähän hankala ja bensavuotoinen. Aluksi vuoti vasta vaihdettu letku, jota sitten lyhennettiin Haminalaisten ja Rohmon suosiollisella avustuksella. Menestystä ehdittiin juhlia seuraavaan äärijoustoon saakka eli varmaan melkein 30 metriä. Murikka osui lyhentyneeseen letkuun ja pingotti siihen murtuman klemmarin alle. Hetken odoteltuamme saapui paikalle ratsuväki uljaalla punaisella Jegoneerillä ja saatiin kunnollisempaa letkua. Tämä korjaus sitten toimi ja tuntuis pitävän
|
Minkäs kokoista letkua sinne laitoit ja millaisilla klemmareilla? Aloin miettiä että se letku voisi tietysti olla pykälää piienempää kuin mitä liittimen ulkohalkaisija, niin tulee tiukka sovite. Eli 10mm -> 8mm letkulla, 8mm -> 7mm tai 6mm letkulla. En nyt muista miten itselle aikanaan laitoin, mutta ainakaan mitään vuoto- ongelmia ei ollut. Motonetistä ostin bensaletkuksi mainittua, ja ne paremmat letkunkiristimet joiden kait on tarkoitus kiristää tasaisesti ympäriinsä. Tiedä sitten onko ne oikeasti perinteisiä parempia
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja temmi_hoo
Palkkihelmat täytyy pykätä ja pakoputken olis hyvä jatkua pitemmälle kun akselin eteen alaspäin.
|
Eipä tuosta putkesta ole muuta ongelmaa kuin hitaassa ajossa voi vähän tulla käryt sisään, ja vähän äänet kaikuu maan kautta takaisin..