Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja IironSika
|
Mun eli "Rainman-Salonen" lomareissu on siis ennusteen mukaan huomattu säiden haltijoiden osalta






Pitää hakee positiivisia piirteitä, eli ei pölise, ei ole metsäpalovaaraa ja autokin peseentyy lähes itsestään
http://www.accuweather.com/fi/se/hil...t/308233?day=6
Mut jos noi sääennusteet Ruotsin puolella pitää yhtä hyvin paikkaansa, ku tän kesän aikana Suomessa, niin tuollahan voi olla helle viikon päästä

....toivotaan ainaki