Näytä yksittäinen viesti
Vanha 14.08.2012, 21:29
korbimotors:n Avatar
korbimotors korbimotors ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 18.04.07
Sijainti: Salla, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lavanelikko Näytä viesti
Kummalas puolella etumurikka on suitsassa? Entä jos heittää nelikon päälle ilman että kytkee napalukkoja kiinni, kuuluuko vastaava ääni? Lisää arvailuja...
kaikkia taas kokeiltu. Sain minä ne man.lukotki ulos sieltä kuoristaan. Olivat vaan tarttuneet aika tiukkaan kun lukon tiiviste paperi oli päässy vähän väliin. Laitoin uudestaan kiinni ne ja testille. Tuli jotensaki hinkkaava/vinkuva ääni"viu viu viu viu viu"aika kova ääninenkin ulospäin.
sitten lukot pois päältä ja takavedolle,edelleen kuului ääni,kunnes pysähdyin ja muka vähän pakitin vaikka oli nuo man. lukot paikallaan eikä olis edes tarvinut niin sitten kun lähti ajamaan eteenpäin ääni hävis ???

sitten tuossa ennen kotipihaa kokeilin ihan vaan 4-vedolla ilman napojen lukitusta että kuuluuko niin taas kuului se ääni..
Ei osaa sanoa enään että mikä tuon äänen tekee, tuskin mikään vakava ainakaan..
kymmenen pistettä sille joka osais näillä kuvaiksilla kertoa syyn??

eikait sielä pääse edes pyörimään roippeet kun navat on auki.. silti kuului nyt tuo ääni pelkällä 4-vedolla.

etuperän olen kyllä vaihtanut kun meni rikki itse kuoresta se kannatin kiinike mikä tulee kiinni siihen poikittais palkkiin. vaihoin koko murikan sinne uuden ja ehjän.
se ääni tulee enempikin vanteen seudulta tai sitten se ääni vaan kantautuu jostain sinne suuntaan..

Viimeksi muokannut korbimotors : 14.08.2012 21:35
Vastaa lainaten