Näytä yksittäinen viesti
Vanha 14.08.2012, 20:02
korbimotors:n Avatar
korbimotors korbimotors ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 18.04.07
Sijainti: Salla, Finland.
Perusasetus

no niin nyt pitää lähteä kohta tsti mutkalle.. asensin takasin automaatti lukot ja nyt katsoin että se automaatti lukko pitää tulla just oikeaan kohtaan koska siinä lukossa itsessään on siinä renkaassa sellainen ns.hammas jonka pitää mennä navassa siihen tarkoitettuun "koloon"
luulen että ei ainakaan enään nuilla autom.lukoilla kuulu tuota ääntä.
nopeasti tutkin nuita uusia man. lukkoja niin näyttivät olevan molemmat jotenkin jumissa.
siis sillä tavalla jumissa että napa kädessä kun käänsi 4x4 asentoon niin ei pyörinyt se poori juttu sielä lukon sisällä ja kun vapautti niin pyöri,mutta muistan kun nuo lukot tuli ne oli ns. 2 osaiset eli kuoret oli erikseeen ja siihen sisälle tulevat poori-lukko syteemi erillään. ja kun sen osan laitto kuoren sisälle ja vaihto 4x4 asentoon niin se koko systeemi tuli ulos sieltä kuoren sisältä aika paljon ja kun vaihto 4x2 niin se meni pohjaan ja siinä asennossa se kuului sinne sillon asentaakkin.
nyt kun kääntää 4x4 asentoon lukittuu ainoastaan se poori osuus eli tavallaan lukitsee vetarin mutta se ei tule kirveelläkään ulos sieltä kuoresta niin tästä johtuu nyt tuo ääni kun se ei tule sieltä kuoresta ulos niin se ei lukitse tuota napaa ihan täysin..
tämä minun veikkaus.
saa nähän miten nuo sais tulemaan ulos nuista kuorista ja liikkumaan normaalisti.
vai pitääkö heti perkele alkaa lähettämään bitsille nuo takuuseen,jos sellasita edes on nuissa