Viestiketju: Kekkulan Hj
Näytä yksittäinen viesti
  #215  
Vanha 13.08.2012, 10:44
_kekkula_:n Avatar
_kekkula_ _kekkula_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 06.09.08
Sijainti: Hämeenkyrö, Finland
Viestit: 919
Perusasetus

Eristystäkö?
Joo niinhän siinä kävi ettei oikei etupää pysynyt riittävän korkealla noilla jousilla, mukiloin muutamia lehtiä kuulapäälekalla ja etupää nousikin melki 2cm ylös. Tuntu jotenkin vaan typerältä se lekalla paukuttaminen niin kokeiltiin -sakke-:n kans murjoa lehtiä prässillä. Meni aika kivuttomasti mutkalle ja paljon



Noo sitten intoa piukassa talliin laittaan alle ja oho. Kuinka nää näin lyhyiks tuli



Sain kuitenki tunkeilla vääntämällä riiput kiinni mutta näyttää nyt siltä ettei ihan ittestään lähde riipuke taipumaan eteen päin kun auton laskee pois pukeilta. Saa nähdä mitä tapahtuu.

Ja sitten voi prkl. kun ei tuu jarruja tohon laitteeseen millään. Tai tulee mut on sellaset ilmapallo pehmeet. Kuuluuko pääsylinterin kuplia poljin pohjassa? Hä. Nestettä lutattu läpi 3litraa, on valutettu,poljettu ja painettu. Satuloita on käännelty eripäin kun niissä on kai vaan yks neste kanava "toiselle" puolelle. Vaihoin jo hätäpäissäni tai päissäni pääsylkyn varaosa autosta mutta ei se mitää auttanu. Kun laittaa rungosta akseliin tulevan letkun(edestä ja takaa) lukkoon tongeilla ja polkee on sellane puoli kova poljin eikä se "valu" pohjaan.

Niin pääsylkky on HDJ mallin uudehko,viimme syksynä ostin englannista.
Satulat wilwood joka paikassa. Jarrupaine säädin racers place mallin ruuvattava. Jarruputket mallia kekkula, uusittu hiljan.

Huippu kuva vielä.


Tässä oli kyllä jarrut ennen remontin aloitusta ja ilmaus oli silloinkin ihan typerää mutta ny ei mitenkään tunnu onnistuvan.
__________________
PäHäMa
MMC
Slck
Vastaa lainaten