Nonniin, eilen aloteltiin varsinaiset reittien suunnittelut maastossa tutustumalla uusiin ajoalueisiin sekä niiden välisiin siirtymätaipaleisiin. Oltiin liikkeellä Esan keltasella ja kalustotappioiksi tuli takavinssi, vääntynyt ohjausvarsi sekä taka-akselin jouston rajoittimet. Lisäksi itselle taisi tulla aivotärähdys kun suzukin keula tippui kiven päältä metrin korkeudelta suoraan toiseen kiveen, iskun voimaa voi kuvata sillä että Esan suusta lensi räkä tuulilasiin...
Näyttäisi siltä että siirtymiä tulee jopa vähemmän kuin viimevuonna jolloin niitä karsiittiin jo kovalla kädellä. Uusilla ajoalueilla on paljon orginaalille soveltuvia polkuja joihin saadaan tehtyä "pistoja" isopisteisille rasteille kikkailijoita varten.
Muutama kuvanenkin tarttui kameraan.
Ainokainen etuvinssin käyttökerta, kevyt ojanylitys jossa vastapenkassa negatiivinen nousukulma
Uudella alueella tuli vastaan kantoja joista esa totesi: " Nyt on muuten sellasta kannokkoa josta pylkkökään ei mene läpi hapella". Päätettiin ajan säästämiseksi ajaa pois ojaa pitkin, kisassa ton ojan eteen laitetaan lippusiima
Yhdellä ajoalueella oli keskellä oja. Yli ei pääse mistään kohtaa järkevästi, kerran koitetteen mut tultiinkin sitten perse edellä takas ja todettiin että pysytään kisassakin vaan ojan tällä puolella.
Että tällaista tälläkertaa.
T: Ratamestari #2