Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 12.08.2012, 21:13
WinChester:n Avatar
WinChester WinChester ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.07.09
Sijainti: Viiala (Akaa)
Viestit: 1.901
Perusasetus

Sopivaa aikaa ja intoa Vuoriselta jo pari viikkoa sitten haetun A/C-syylärin vaihtoon odotellessa korjasin rikkoutuneen takapuskurin kiinnikkeen uudella peltilipareella ja parilla isolla mutterilla + kylmäsinkillä. Nähtävästi vetokoukun asentajalla oli sattunut pieni voimien väärinarviointi ja sitten iskenyt joko laiskuus tai hitsivehkeet oli pois pelistä. Isoista 12mm pulteista ensimmäinen katkesi vääntämällä, toinen läpipyörivä vasta rälläkällä. Nyt ei pyöri läpi.





Tänään poistin jonkun käsittämättömän ihmeen "Germany flasher control" -releen vetokoukun ja takavalojen johtojen välistä. Liitin vilkkujen johdot suoraan vetokoukun johtoihin ja johan alkoi valot kärrissä heti pelittään! Nyt olis sitten toimiva 3360kg vetoauto kasassa...

Niin mukava kuin tämä onkin ajaa XJ:hin verrattuna (= paljon tehoa ja reilusti enemmän tilaa ratin ja penkin välissä ) taitaa rakentelu toistaiseksi keskittyä "Kid Bron" ajokuntoon saattamiseen. Siinä kun on kaikki olennaiset maastovermeet jo paikallaan ja pikkuvaivalla taas liikenteessä.
__________________
Raha ja romut rauhottaa.
Vastaa lainaten