kyllä tää netti on helpottanut paljon ainakin mun tiedon keruuta laitteista.
olen ollut aina sitä mieltä enemmän saa aikaan näkyvää kun vetelee rälläkällä menemään tallissa.
muistan n.20-25 vuotta sitten kun tuli näitä "tietokoneita"(siis vic20 markkinoille niin luokkakaveri osti semmosen ja mainosti et tällä voi tehdä mitä vaan,noin puolen tunnin ohjelmoinnin jälkeen kone piirsi näytölle mustan ympyrän valkoisella pohjalla.
tietysti minä siihen totesin että noi on perseestä,rälläkällä saa aikaan mitä vaan.
kaikki mitkä "pärisee" on aina kiinnostanut enemmän itseäni,2vuotta olen näillä "sontalaatikoilla" pelleilly vaihtelevalla menestyksellä.
en kyllä saa mistään niin nopeasti tarvitsemaani tietoa kun tältä "vic 20" masiinalta.
luokkakaveri on tietokone insinööri ja mä jatkan rälläköintiä myennettäköön kyllä näillä jotain voi tehdä.
sitten kuin kiinnostus rakenteluun lopahtaa alan ehkä lisäilemään lääkitystä ja ohjelmoimaan niitä "ympyröitä".
nykyään kun aikaa on rajoitetusti niin säästän työaikaa huomattavasti kun esim.kysyn tällä palstalla mikä perävälitys on missäkin laitteessa.
myös korjaamo käsikirjat on koneella josta on helppo löytää tarvittavaa tietoa nopeasti.
|