Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 10.08.2012, 22:21
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Tuo avautumispaineiden ero:
jos nimenomaan noin päin; siis pumpulle alunperin tarkoitetut suuttimet aukeaa suuremmalla paineella, niin ollaan "oikealla puolen"
siis tuo avautumispaine on se paine, milloin suutin alkaa päästämään dieseliä läpi. todellinen paine voi sitten olla jotain aivan muuta. Ja noissa uusissa common rail- yhteispaine- järjestelmissä ilmoitetaan paine, mitä jakotukista jaetaan suuttimille.

Onko tuo pumpun luovuttaja suorasuihkudiesel? jos on, niin ennakkokäyrä ja ennakko on huomattavan paljon eri, ja myös suihkutus aika?

Onhan tuo pumppu varmasti toimiva? (ettei olisi kummin kaiman nesteettä ajetusta, serkkupoijalta halvalla ostettu....)

Tarkista tosiaan tuo, että pumppu pyörii oikein päin (kun kyse toyotasta, niin varmaan pyörii samaan suuntaa?)

Olisiko mahdollista että suihkuputket olisi ristissä parilla pytyllä?
Tarkista järjestys sekä luovuttajalta että vastaanottajalta, ja nimenomaan nykyinen!

Ja kun käy tyhjäkäyntiä, niin aukaise jokaista suuttimen putkea vuorotellen, ja kirjaa ylös, ei vaikuttanut/vaikutti pienentävästi kierroksiin/ jne....

Ja sitten tuo pakoputki: kun käy tyhjäkäyntiä, niin haiseeko se savu puoliksi palaneelle dieselille, kitku, tarttuu vaatteisiin, on vaaleanharmaata?

ja jos mustaa, niin silloin dieseli on palanut liian vähällä ilmalla -> yksi pytty käytää koko konetta?

Ja tuo ennakkokysymys; jos ennakko aikaisella, niin kone käy karkeasti, ja jos taasen myöhäsellä, niin pehmeästi, ja tosi myöhäsellä kitkuaa.

Ja tuossa hj-61 suutimissa on taasen pari ongelmaa, eivät sovi ristiin sitten millään


P.S olisko missään 2L-T:n pumppua edullisesti? vaikka muutamalla satasella
Vastaa lainaten