Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi-
Joo, raideleveys ja akseliväli ovat hyvin ratkaisevassa osassa.
Omasta vinkkelistä T(ransporter T3)ölkin maastokäyttöä rajoittaa pitkät välitykset ja joustovarojen puute. Maavaraa tosiaan äkkiä enemmän kun monessa oikeessa maasturissa kun ei ole sitä jäykän akselin perän koppaa rajoittamassa. Mut eihän niitä kiviä ja kantoja tarvii just siihen sihdata.  Mut ihan hauskaa että näitäkin viedään metsään oikeella asenteella. 
|
Kummasti niitä perämurikoita ja jakovaihteistoja suojataan, vahvistetaan tai rikotaan? Tosin vahinkojahan ne kolahdukset ovat varmasti, tuskin kukaan tahallaan silleen ajaa, että suurimmat murikat jäävät auton alle.
Mitenkähän mahtaa mudassa olla, jos on sileä pohja vs jäykät akselit, haittaako murikat?
G-vaihteen välityksen tihentämiseen kun olisi lääke, niin luulisin että Lempäälän vaihdelaatikkopajan ovella olisi jonossa Tölkkejä odottamassa työn alle pääsyä.
-
Pääsin tänään harjoittelemaan "oikeaa maasturin rakentamista", putsasin ruostetta 24 v vanhan takavetotölkin maalipinnasta ja pystysaumoista. Kolme reikää löytyi korista, suurimmasta sain pensselin meneen läpi kun pohjamaalailin. Jos takevedon muuttaminen nelivedoksi onnistuisi Suomessa, niin siihen koriin voisin melkein alkaa väkertämään Syncron osia.
Reiät oli kuskin oven karmin taka alakulmassa ja saman puolen takalokasuojan kaaren molemmissa päissä. Pakko on joku päivä aloittaa peltityöt, hyvää harjoitusta pari vuotta tuoreemman Syncron varalle, jossa on jo oikeasti pikkasen hitsattavaa
Jouduinhan minä tuotakin hitsaamaan, kun pakoputki meni poikki "aamulenkillä", niin piti se räkiä paikalleen ennen peltihommia.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ImacInnes
Kuvia parkkipaikasta heti!
t. Ismo Ämmä
|

Eihän tuossa nyt mitään ihmeellistä ole varmaan kenenkään 4x4 auton omistajan mielestä, mutta on toi muiden silmissä aiheuttanut kummastelua

Tuossa se ei ole kenenkään tiellä ja saa mäkistartilla käyntiin jos sähkö loppuu seisonnan aikana.