Kummastakaan ei tuu isommasti mitään. Voi tietty olla vähän öljyä jos kampuran takastefa on vuotanut sinne. Molemmat luukut saa helposti irti, eikä niiden takana ole (pitäisi olla) mitään irto-osia.
Luukuista näkee ne pultit ja saa kokeiltua että ovat kiinni. Starttikehän pultit helpommasti esillä kuin turbiinin kiinnitys vetolevyyn.
Luukut voi hyvin olla auki ja koneen saa käyntiin, jos vika on vetolevyn/turbiinin kiinnitys niin luulis että ääni kovenee kun luukut on auki.
-----------------------------------
Koneessa on öljyä? Eihän voi olla venttiilinnostimet? Jos öljy on vaikka kuumana lirua, ja paine laskee ja nostajat naputtaa? Ellei öljyä ja suodatinta ole vasta vaihdettu niin aika helppo keino varmistaa ettei ääni johdu koneen pliukasteesta.
-----------------------------------
Onko koneessa katalysaattorit? Voisko olla sisuskalut irti? Pakarit ja pakosarjat on kunnolla kiinni?
|