kiitosta vaan vastauksista, ei tullut mieleenkään, että ohentaa ne vanhojen varsien palaset sinne väliin, ja sitten uudet päälle.
Mullahan on ne 61 kulmikkaamman malliset varret, eli ne siihen päälle, ja niin, että oikea vasemmalle jne..., niin pysyy kääntökulmat samoina, eli siis varsi linjan ulkopuolella, toisaalta jos ne kääntää taakse, niin tarvis saada o/puolelle 2 vartta päällekkäin ja menee vähän vaikeaksi toteuttaa toyon omilla osilla.
Täytyy varmaan tyytyä jättämään ne etupuolelle, vakiotyyppisellä vinotankokiinnityksellä, onhan ne siellä lehtien päällä aika hyvässä suojassa.
Mitäs jos ne viipaleet hitsaisi toisiinsa kiinni käännön jälkeen, niin ei jää siihen väliin mitään pitkien pulttien varassa heiluvaa muljuliitosta??, eihän näitä saanut hitsailla, mutta kun on kuitenkin 70% katukäyttöä niin...
Toyota-laatuun voit luottaa... ja paskat...
|