Viestiketju: Mäyrikseen ruisku?
Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 02.08.2012, 23:35
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.564
Perusasetus

Tossa löyty se väkästys joka ehkä joskus menee kopperoon paikoilleen:

http://www.pattonmachine.com/TBI-Components.htm

Ei tosiaan ole minkäänlaista todellista infoa miten toimii mutta vaikuttaa simppeliltä, ja on erillään varsinaisesta mosasta-> ei tarvi hankkia mitään E-kansia tai porailla tota alkuperäistä.
Meikäläisellä ei se bensankulutus ole pääosassa vaan ruiskulla vois päästä eroon kaasareita vaivaavista lämpöongelmista, vaikkakin noi mun yksilöt ovat muuten toimineet oikein hyvin.

Sen verran joltain jenkkisivulta kyttäsin että toi GM:n ruisku tulee toimeen aika vähillä tiedoilla, lähinnä siltä kantilta että ei tarvi sitä koko riviliitintä saada täyteen piuhoja joihin tulee vaikka mitä dataa pörssikursseista lähtien?
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
Vastaa lainaten