Ruiskulla ei ole niin väliä minkä laitat,kunhan se on monipiste. noi tbit ja muut amerikan paskat ei vaan vähennä kulutusta...Vaikeintahan tossa on tehdä imusarja johon saa suuttimet kiinni. Itse rakensin omaan volvoon 202 B20 koneeseen mazdan ruiskun ja sattuneista syistä mulla oli jostain jäänyt käsiin volvon ruiskukoneen imusarja. Suuttimia järjestyy mun kautta ja jos käyt vaikka jossain purkaamolla ja ostat jonkun kuus mukisen ruiskun niin voin testaa suuttimet/pestä. Toinen vaikea juttu on saada ruiskun tarvitsema tarkka pyörintä tieto. Sehän otetaan monessa ruiskussa vauhtipyörällä olevasta hammastuksesta kampiakseli tunnistimella. Hammaspyörässä pitää olla oikea määrä hampaita ja yksi puuttuva hammas yläkuolo kohdassa. Hyvä /helppo olisi jos löytää ruisku joka käyttää virranjakajan tietoa. Mega ruutta käsittääkseni käyttää kierrosluku tietoa ja imusarjan painetta sekä lämpötilaa ruiskutuksen määrän säätämiseen. Se on aika karkea laite. Jos haetaan taloudellisuutta täytyy myös ilmamäärä mitata.