Näytä yksittäinen viesti
  #14  
Vanha 02.08.2012, 16:44
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.453
Perusasetus

Tulipa tuolla toisessa aiheessa asiasta taas pari juttua mieleen:

* Trafin päätöksessä puhutaan 1.1.1996 tai jälkeen tyyppihyväksytyistä automalleista. Miten jos automalli on tyyppihyväksytty ennen ko. ajankohtaa ja sitä on kuitenkin tehty pidemmän aikaa? Esim. vuosimallin 2000 autoon korotus jos automalli on tyyppihyväksytty 1995? Eihän tuota tyyppihyväksyntää joka vuosi joka korimallille kuitenkaan tehdä..
***edit: niin juu siis, kuten toisessa topicissa selvisi ja mitä itsekin luin, niin 1.1.1998 eteenpäin kaikkiin vaaditaan hyväksyntä..


* Jos haluaa pultata autoonsa vaikkapa Fox:in, King Off Road:in tai Sway-a-way:n coiloverit? Iskari ei tartte hyväksyntää (coil- overin runko), mutta jouset tarttee? Vai rinnastetaanko coil-overit jollain tapaa MacPhersoneihin? Kokonaan kielletyt katuautossa? Riittääkö että coil-overin valmistaja ilmoittaa ko. coil-overin rungon maksimikuorman, mikä on sama tai suurempi kuin sen akselin akselimassasta puolet johon sitä asennetaan?
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.

Viimeksi muokannut Timo_L : 02.08.2012 16:50
Vastaa lainaten