Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RIKSRAKS
Onko ketään askarrellut tuohon Volvon B30 koneeseen ruiskua?
Kaverin kanssa mäyrikseen suunniteltiin tälläistä, että saisi ehkä jopa kulutusta tiputettua.
Megaruuttaa pellin pellin alle vai kone ja systeemit 164 Volvosta?
Vai jotain muuta
Nuo 164 Volvot tuntuu olevan jo katoavaa luonnonvaraa niin semmoista tekniikkaa ei varmaan halvalla saa?
Diesel swappi ei tule nyt tälläkertaa kysymykseen kun nuo offivolvot tuntuu jo kaikki kohta käyvän riisselillä niin päätettiin pitää tämä bensana.
Ideoita ja ajatuksia otetaan vastaan kun ei nyt edes tiedä mistä alkaisi...
Ennen kun joku keksii ilmoittaa niin tarkoitan ruiskulla polttoaineen suihkutusta  
|
Kuten tuossa aiemmin ehdoteltiin, niin laita GM:n ruiskukilkkeet siihen kiinni.
Osat halpoja, varaosia saatavilla, tekniikka tosi yksinkertaista ja toimivaa. Noissa vanhemmissa ruiskun ohjaus tehdään lämpö- ja happianturilla sekä alipaineen mittauksella, eli on myös minimaalinen homma lisäillä antureita kiinni. "aivot" on myös helppo ohjelmoida uudelleen.
Ainoo, mikä nyt voi aiheuttaa päänraapimista, on sen ruiskurungon naittaminen volvon imusarjaan, mutta kai siihenkin jonkun adapterin saa tehtyä.
Jos englanninkielitaitoa on sen verta, että ymmärtää, niin
säätäjä_setän sivuilla on juttua vastaavan operaation toteutuksesta Rangen koneeseen...