Korinkorotusta et saa leimattua, mutta soa:n kyllä. Kolmeykköset tosin saat mahtumaan ilman korotuksiakin kun tarpeeksi avartaa kaaria. Tuossa vehkeessä näyttää olevan vähän kuoleentuneet jouset jo, joka soa:a ajatellen onkin ihan hyvä, mutta ryhdikkyyttä voit lisätä ku laitat uusia lateja pakkoihin vaikka jostain peräkärryn pakoista jos meinaat säilyttää jouset akseleiden alapuolella.
Itse en turhia korottelisi, vaan hyvät panssarit tankille ja jakikselle, sekä perämurikoitten kuoriin jotain vahviketta kun ovat niin ohutta peltiä, ja kaarien avarrus kolmeykkösiä varten. Ja viimeisenä muttei vähäisimpänä, jakolaatikkoon välitykset niin alkaa maastoajo luonnistumaan ilman kytkimen käryä! Siinäpä se perusresepti etenemiskykyiselle suzukille jo onkin.
Takalukkoa ja muita varusteita voit sitten mietiskellä joskus myöhemmin kun on nuo perusasiat ensin kunnossa!