Renkaiden sopimisen eteen mä oon tehnyt:
-Trailmaster 3" korotussetti. sis. uudet lehdet, etujouset, iskarit, joitan jarruputken kiinnityksen siirto-osia (menee orkkis letkuilla) ja panhardin akselinpään laskukappaleen (liikevara ei riittäisi alkuperäisellä paikalla)
-takapuskurin päätymuovien poistaminen
-Peltilipareiden (kaikki ne pellin reunat jossa pistehitsisaumat pitämässä pyöräaukon peltejä toisissaan kiinni) tasoittaminen vasaralla, edessä ja takana
-Etupäässä sisäänjouston rajoitusta kaks jääkiekkoa
-Takapäässä sisäänjouston rajoitusta vajaa 10cm, sillai että norra taipuu vakioriipuilla melkein suoraksi.
-Etulokarin mieto leikkaus taka-alanurkasta. Leikattu sen verran mitä vakiolevikettä pystyi taivuttamaan taaksepäin.
Lopputulos on se että aluksi tuntui hyvältä, mutta kunnon ristiriipuntapaikassa Luumäellä alkoi etulokarit taipuilemaan, kumilevikkeet repeilemään ja vakiolevikkeet repsottamaan. Renkaan halkaisija jotain 79cm.
-> Kaaria pitää modata enemmän jos aikoo hyödyntää kaikki joustovarat.
|