Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 31.07.2012, 22:25
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.329
Perusasetus

Nämä ovat jakajapumppu koneita, joten eroa 49 CTA common rail koneeseen on suuri.

Mutta jos otetaan vartailu pohjaksi 90-luvun lopun/2000-luvun alun traktorin moottorit, niin ovat osiltaan melko lähellä. Silloin ei ollut 4.9 litran nelosta, mutta poislukien kampiakseli ja männät, niin aika lähellä ollaan 420 DSR/DSRE tattorin moottoreita.

Nuo kaikki 411-ajan jälkeiset neloset (420, 44, 49) ovat tehty samaan lohkoon. Lohko on vähän uudistunut, mutta esim 2012 mallinen käy 1991 malliseen.

Vakiokierros koneissa on eroa työkoneen moottoreihin (traktorit, mettäkoneet, kaivurit yms.) lähinnä vain ruiskutuspumppu. Commari koneissa on eroa tietysti aivo boxin ohjelmassa.

Eli liikkuvat osat ja pääosat ovat aina samoja. Suurimmat erot tulevat asiakkaan vaatimuksista. Esim öljypohja, jakopää, vauhtipyörä ja sen kotelo, latureita 0-2 kpl, startteja 0-2 kpl, 12V vai 24V sähköt, jne.
Vastaa lainaten