Näytä yksittäinen viesti
  #315  
Vanha 31.07.2012, 11:22
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.449
Perusasetus

Ilman lukkoa hajosi edellinen cv- vetari, ja ilman mitään kummempia suditteluja tai hypytystä.

Sama nytkin, vaikka oli lukko päällä niin oli se huonommin pitävä puoli mikä antautui paikassa missä ei pitäisi mennä. Tai siis nousu oli kyllä kivikkoinen, mutta renkaat oli melkein suorassa, ei mitään hypytystä yms.. liian helposti hajonnut kaikki kolme.

XJ:llä ajoin paljon rankemmin ja suditin & hyppyytin 35 renkailla eikä mitään ongelmia ristikollisilla perusvetareilla.. grandillä on nyt mennyt kaksi alkuperäistä ja yksi tarvikevetari, eikä toi keula niin paljon enempää paina. Ei ne jenkit ole turhaan noita orkkis cv- vetareita surkeiksi haukkunut

RCV:n tekeleet Rubicon D44, "oikeisiin D44" ja D60 etuakseleihin on sitten eri juttu..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten