Ja kun noista hinnoista puhutaan; niin paljonkohan halvempi on joku tdi farkku passatti tms virossa taksiin? suomessakin taksiautot saa huomattavan veroalen, ja diesel on virossa lähes suomen hinnoissa.
Minulla on yksi taksi. Jos Meillä sääntely vapautetaan kokonaan, lupaan että hintoja en pudota yhtään.
Ajan koululaiset ja vanhukset kalliimmalla kuin nykyään, ja aamuyön kännikyytejä en aja yhtään.
Jos hommaa vapautetaan riittävästi, niin tilannehan tulee olemaan se (minun ennustus) että nykysäännösten vastaava päivystys jaetaan seuraavasti:
paikallislehden rivi-ilmoitus taksi 044-xxxxxxx päivystää edelleen (nettikin taitas riittää) ja siellä on joku lukiolaistirpunen, joka soittaa ringissä ensimmäisenä olevalle, ja varoittaa seuraavaa, että puuhevosen persereiän hiomisen vois lopettaa... siis ne nuoret yms. jotka haluaa pikkasen lisätienestiä, rappaisivat maastureita, ja kun kutsu kuuluu, niin kovat kaulassa tienaamaan....
Ja nuo ennaltamäärätyt kyytit ajaa ne, joille tuo taksin ajaminen sopii päätyöhön; olkoon se sitten turkistarhaus tai viljanviljely, ennustan minä
Ja anteeksi teille kaikille suhareille, mutta kuten joku tuolla taannoin kertoi, niin on jonkin asteinen ihme, että taksin kilometri on 1,5x arvokkaampi puolikkaan veturin km, ja siellä ei tunneta odotusta, puhumattakaan hidasta etenemistä.
Toistaiseksi joudun vielä nöyrtymään vaatimuksiin ja sääntelyn määräyksiin.[/QUOTE]