Ln110 Hilux tuli pari vuotta sitten hankittua. 32" pyörät alla ja turpo koneen kyljessä.
Viikon ajamisen jälkeen siitä porsi nelosen mäntä ja lohko lopullisesti käyttökelvottomiksi, joten kone meni vaihtoon. Seuraava päivitys oli kytkin pitäväksi ja tulihan ne ohjauslaitteetkin vaihdettua ehjiin. Niin ja paikkailtiin sieltä muutamat ruosteetkin hytistä.
Välillä käytiin myös tutustumassa maastoon
Koria vahvistettiin vähän laittamalla palkkia helmoihin
Ja laatuaikaa metsässä
Kävi siellä alla myös 35" Trepadorit mutten niistä niin tykännyt
Sitten lähti lava irti
Ja sen jälkeen ajettiin auto halliin sisään ja aloitettiin takarungon paikkaus. Runkoon hitsattiin tukipalkit korjauksien ajaksi ettei pääsis runko vääntyilemään ja sen jälkeen paikka kerrallaan poistettiin huonot ja suihkuteltiin sinkkiä sisälle ja uutta peltiä päälle
Myös taka-akseli otettiin pois edestä että päästiin kunnolla putsaamaan ja korjaamaan paikat ja rungon välipalkit tehtiin uusiksi
Väliprojektina rakennettiin yläkerta omalle hallipaikalle niin sai neliöt tuplattua, hiluxi oli apuna hommassa
Takarungon entisöinnin jälkeen päästiin luonnollisesti rakentamaan lavaa ja samalla hitsattiin vielä palkkihelmoihin putket (Auton hitsaustöistä ja paljosta muustakin on kiittäminen Markusta)
Kesäloman alettua alkoi myös armoton pohjien teko ja maalausurakka
Pitkän aherruksen jälkeen päästin vihdoin koeajolle ja hyvältähän se tuntui
Lava ja runko maalattu mustalla Teknodurilla, pintapellit Selemix DTM 10° RAL 9016 ja paikotelle alla saumakohdissa yms. Inertaa.
Lisää kuvia nähtävillä
http://projuzi.1g.fi/kuvat/Off-Road/Autot/Hilux/
Vielä on paljon tekemistä mm. kunnollinen palkkipuskuri keulille ja lavalle kaaret, mutta tästä on hyvä jatkaa.