Viestiketju: Huuto VAROITUS
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 28.07.2012, 20:08
HJ-Toni HJ-Toni ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 28.01.09
Sijainti: porlammi
Perusasetus

En viitsi

EN VIITSI LAITTAA ETTIKÄÄ ITE NIMELLÄ JA FINDILLÄ!
Juttelin äsken puhelimessa kyseisen herran kanssa ja väitti olleensa kaksi viikkoa ruotsissa ja siksi ei kuulemma ole lähettänyt renkaita! Kun kysyin häneltä vastausta kahden vuoden jeepillä ajoon sanoi että ei tarkoittanut sitä autoa vaan jotain muuta mikä hänellä oli ollut ja minulle sanoi vaihdon yhteydessä että ei ole aikaisemmin jeeppiä omistanut! Kysyin häneltä hurjaa summaa minkä halusi minun palauttavan sille (2000€) ja parin tunnin päästä vaan enää tonni niin kuulemma häntä vain vitutti tyylini kysyä renkaista ja siksi sanoi niin! Moottorin rikkoutumiseen hän sanoi korjanneensa sen enne uudelleen myyntiä textiviestillä ja kun puhuin niin syy auton myyntiin oli että ei tykännyt ajaa sillä! No nyt kauhean huudon jälkeen hän lupasi lähettää renkaat minulle matkiksella ja vielä yritti josko minä maksan rahdin ja hän palauttaa rahat! arvatkaa suostuinko noin rehellisen miehen ehdotukseen? Lupaan pitää teidät rakkaat lukijat ajantasalla tilanteessa niin saatte hupia päiviinne! Laitan jossain vaiheessa kaikki txt keskustelut tänne jotta ymmärrätte herran ajatuksen juoksua!

Viimeksi muokannut HJ-Toni : 28.07.2012 20:17
Vastaa lainaten