Viestiketju: HJ60/61 vai PATROL
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 26.07.2012, 12:08
VaraMara VaraMara ei ole kirjautuneena
Tulokas

Rekisteröitynyt: 09.04.12
Sijainti: Turku, Suomi
Perusasetus

Minä myös annan ääneni GR patrolliille!! Ajo ominaisuudet huomattavasti paremman kuin vanhassa 160 patrollissa kuin myös hj:ssa.

Sitten tärkeämpänä pidän nykyisten polttoainehintojan vuoksi kulutusta. Vanha sd33 patrol ja hj60 ja hj61 vievät huomattavasti enemmän soppaa kuin GR paten 2.8TDi (ehkä kuutiotilavuus ja paremmin kehitelty polttoaineen suihkutus(syöttöpumppu) tekevät taikojaan) Ja itse GR:n omistajana voin taata että voimaa löytyy yskomattoman paljon noin tosta 2.8turbosta!!! Isoksi autoksi erittäin ripeä liikkumaan ja inhimillinen kulutus kun on jotain 33" renkailla 10litraa sadalla ja 12litraa pelkällä kaupunkiajolla... kun taas noi hj:t imee jotain 15 litraa ja taitaa se vanha sd33 patekin ihan kiitettävästi haukata..

ja arkikäytössä gr on mukava kun on enemmän herkkuja ja muutenkin mukavempi sisältä, ja pirun lämmin talvella!!!! kierrejousi alustalle ja akseleille 10 pistettä, ei ala murrokset ja vetarit paukkua niin kuin tojotassa. ja yllättävän pieni perän ylitys verratunaa hj:n metrin ylitykseen.

Kitkalukko takaperässä on ihan hyvä ja mulla ainaki itsellä on pitänyt hyvin, etulukkoa ei tosiaan ole mutta sehän on kuulemma amatöörejä varten. isot pojat juttelivat että hävitty pito korvataan teholla ja nopeudella.

Kansiongelmat 2.8TDi:ssä on omistajien omaa hölmöyttä!!! Tollainen alumiini turpotiisseli vaatii AINA ENNEN AJOON LÄHTÖÄ KUNNOLLISEN ESILÄMMITYKSEN JA TAAS AJON JÄLKEEN MUUTAMAN MINUUTIN JÄLKIKÄYTÖN ETTÄ LÄMMÖT TASAANTUVAT!!!!! noi kun tekee AINA niin minulla ainakaan itselläni ei ole ollut kansimurheita.

Ja yksi miinuspuolikin on: yleensä GR patessa ei ole vaihdelaatikossa voiman ulos ottoa mutta poikkeuksiakin on nähty.
Vastaa lainaten