Viestiketju: Jotain on tehtävä
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 08.06.2004, 16:14
Carlos Carlos ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 14.05.02
Sijainti: Cayman Island.
Perusasetus

Itselle on kertynyt painoa noin 8 kiloa viime vuodesta. Painon nousu ei mun tapauksessa sinänsä ole itsessään mikään ongelma. Olen tähän asti ollut alipainoinen kaikkien käyrien ja indeksien mukaan. Nyt olen saavuttanut kokoluokkani "normaali" painon. Ongelman siitä kuitenkin tekee se, että kaikki on tullut syömisestä ja kertynyt tehokkaasti tuohon vyötärölle. Itse tässä olen jo jonkin aikaa kanssa koittanut saada itseäni liikkeelle, jotta saisi kunnon nousemaan ja ehkä jokusen lihaksenkin johonkin. Pumttarin tuossa aloitin jo ja kohtalaisen hyvin sen alkuun sainkin. Mutta nyt on takana jo lähes kaksi kuukauden putki, milloin en päivärytmin takia oikeen saanut itseäni liikkeelle. Peruskunnon kohotus tässä olisi kanssa nyt seuravaksi vuorossa. Maratoonia en tavoittele, mutta jos nyt edes juoksu lenkillä jaksais käydä vaikka tommosen 5-7 kilometrin edestä. Tärkeintä olisi kuitenkin saada rasva pois vyötäröltä..... Katotaan kuin äijän käy...Painoa en siis ala pudottamaan. Koitan saada vaan paikat kiinteiks ja mahan pois...

Carlos the Jackal

-------------------------
"I've always believed the cliché that the bass player is never wrong, because all the chords are named from the bass." -A.Laboriel-
-------------------------
Vastaa lainaten