Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 24.07.2012, 20:39
Viirupää:n Avatar
Viirupää Viirupää ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.05.12
Sijainti: Kangasala
Viestit: 63
Perusasetus

Pajalla


Moro.!!

Vähän tää ny etenee hitaasti, syynä lienee tuvan ja pajan välinen 800 Km edestakainen matka, mutta käyty on, muutamia todisteita.

Kyylarin alarauta asennettu.


Oikeeltapuolelta irtos ohjuritappi kumin sisältä, täytyy laittaa sikamassaa niin pysyy paikallaan.

Alatukivarren rungonpuoleinen kiinityskorvake oikaistu, hyvä tuli akseliväli + 3mm luuliskelpaavan katastuksessa




Sisäpuoli hakee vielä vähän paikkaansa, ehkä





Ei mahtunu antaan sille oikei Vilho Vartiaista kun toi pakoputki on noin lähellä. Täytyy vähän lämmittää niin eiköhän taivu viimeisetkin millit.

Hifistelyksi se näyttää tämäkin menevän, nyt on kaikki kiveniskut ja kärväsenpaskatkin hiottu peltiä myöden.
Pakkelit on vedetty lähes yliasti ja hiottu kolmeen kertaan, otin kännyllä kuvankin mutta, empä sitä tähän saanut erroria pukkaa.

Ja sitte oikeeta asiaa, mahtaako olla 31" ratas max minkä tähän saa leimattua, entä korottaminen ?? Meneekö esim. Iron rock offrodin tai jokin vastaava 4" (6" ) long arm kit läpi katsastuksesta, jossa tulee uudet tukivarret yms. Ja niiden rungonpuoleiset kiinikkeet, vanhat irroitettava ja uudet hitsattava tilalle. Vähän tossa finlex:iä lueskelin, mutta onko kellään kokemusta/tietoo asisata, onko 100 mm max mikäli nyt oikein muistan.
Kaikkia hyviä korotussarja ehdotuksia otetaan vastaan.
Tuo Ironin sarja maksaa jenkeissä noin 2,5 T$ aika suolanen hinta, toki
laaja mutta silti. ( onko kellään kokemusta ko. Firmasta )

PS: Mitäs se käytetty vas. etusivulasi maksaa siellä jeeppi korjaamolla

__________________
Autot tykkää kun niillä ajetaan..

Tis is in tires, ja näillä mennään...
Vastaa lainaten