Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 23.07.2012, 11:01
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja apupoika Näytä viesti
meinasin vaan että kun olen sen mutterin ja ne kolme pulttia takanta avannut ja saanut hieman rakoa niin voiko sen jälkeen vetää ulosvetäjällä särkemattä mitään muuta lisää. kummitteli mielessä vaan joku ajatus että jossain oli varoitettu käyttämästä ulosvetäjää, saattaa kyllä olla joku muu juttu mihin sotken...
Fiksumpaa ottaa tuolla systeemillä minkä kerroin, sillä lähtee tiukassakin oleva napa irti ihan helpolla eikä hajoa mitään. eikä pitäisi tarvita ulosvetäjää kun on napa liikahtanut muutaman millin ulos, sen jälkeen se lähtee yleensä hyvinkin helpolla. Ei siellä ole tiukkaa sovitetta navan ja kääntöpään välillä kuin ehkä sentin syvyydeltä..

Napa voi mennä osiksi ja se navan ulkokuori jää edelleen jumiin sinne kääntöpään sisälle jos ulosvetäjää tai vetovasaraa käyttää. Eli varsinkaan ehjän navan irrotuksessa EI saa käyttää ulosvetäjää jos tarkoitus laittaa vielä ehjänä paikalleen. Samoten jos esim. menee etuvetari paskaksi ja täytyy ajaa ilman etuvetaria niin se lyhkänen pätkä vetarista on oltava kiristettynä napaan kiinni, muuten ajon aikana napa kampeaa itsensä osiksi..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.

Viimeksi muokannut Timo_L : 23.07.2012 11:04
Vastaa lainaten