Nyt kun on välityksillä tullut tarpeeksi kilsoja että on sisäänajettu, niin uskaltaa taas ajaa..
Sattui sopivasti maasturi viereen niin piti kokeilla.. Tuli todettua, että ihan ei pysynyt uuden 5.0 V8- rangen perässä kun kelasi mittariin reilu satasen verran (n.90km/h todellista). Piti oikein kattoa Rangen tiedot, niissä näkyy olevan reilu 500hv/ 625Nm, 0-100km/h 6,2s. Jäin siitä reilu autonmitan, joten kai täytyy todeta ettei tälläkään yleensä jalkoihin jää
Etuakselillekin tein vahvemman banjon kannen, samaa designia kuin takanakin. Ei pitäisi hajota sekään. Tuli muutama desi lisää öljytilavuutta, ja vähän ylemmäs täyttöaukko myös. Tulppa on vielä mallia kuminen, pitää käydä ostamassa hitsattava 7/8" putkikierreholkki, ja kaivaa jostain alkuperäinen täyttötulppa missä on magneetti.
Askarrellaan paskarrellaan:
Sitten vähän leikataan:
..ja taivuttamisen, liimaamisen, hiomisen ja maalauksen jälkeen näyttää paikallaan ollessaan tältä: