Näytä yksittäinen viesti
  #135  
Vanha 20.07.2012, 16:08
murikka murikka ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 19.02.05
Sijainti: Askola city
Viestit: 239
Perusasetus

Mitenkäs muuten tulkitaan tossa moottorinvaihto hommassa pakosarjojen vaihto?

Meinaan 60-luvun lopulla oli Dodge Darttiin ja Plymarin Barracudaan optiona 383cid moottori, jossa joutuvat tilan ahtauden takia käyttämään tukkosia pakosarjoja. Tehoja oli ilmoitettu pikkukopasessa autossa koneelle 280hv, kun taas isommissa koreissa magnumsarjoilla 335hv.

Joten jos tekee tosi ahtaan näköiset omavalmiste pakosrjat, dynolappu kourassa konttorille ja perustelee tilan ahtaudella. Mopen pikkulohkot on huomattavasti leveempiä kun general mistaken pikkulohkot.

Noi dartin paperit sain aikanaan arolta, kun piti isolohko leimata dusterin keulille. Ja tuossa tapauksessa tulkittiin, että alusta on sama 67-69 A-korinen (jolloin 383 oli tarjolla) 70-72 A-korinen. Sitä en muista jatkuko sama tulkinta 73-76, kun niissä edellisiin verratuna on ainakin eri etuylätukivarret ja vissiin vääntösauvat.

Tiedä sitten voisko yj:lle kelvata vertailuks cj7, kun taitavat jakaa vissiin samoja jarru osia.
Sillon löytyis 5.0 litranen vertailumoottoriksi.
Vastaa lainaten