Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja fj40 mörö
tuo kilivellinen oliki minulla jo tievossa. Tuli lisä ohjeistusta eilen, ko se on kuorma auto niin max matkustaja määrä olis 1+8 ja minullako onpi paikkaluku 1+11 eli pittää takkaa ottaa muutama hieno nahkis pois ainaki katsastuksen ajaksi ja sitte kuorma-autossa pitäs kuormatilassa olla kiinnike pisthet, no net saapi olla sinillä pohjasta max metrin korkeuvella mikä ok, ei viittis pohojaa alakaa reijittämhän ku sitte pitäs alakaa tilikittemhän net reijät että uskaltaapi mennä uimhan, mutta seinässä net metrin korkeuvella olevat reijät jääpi vesirajan yläpuolelle. Josjollaki lissää nuita kilivellisiä tievossa tai ommaa tietoa katsastuksesta ni pistäkee tänne tai privaathin. Tuossa kuvassa minun näkemys maasto bussista, vuorot on vaihtelevat ja nouto bussi pysäkin takkaa  takavaunu trukin penkeillä, pistin vielä tuommosen talavi kuvan ko joku sano että net kuvat on kivoja.
|
Ei noita sidontarenksuja tarvitse tiivistää, kuten vaarivainaan venettä.
Siis jos sidontarenksun pultin halkaisija on esim. 12mm, niin poraa 12mm reikä, ja siihen kokokierteisellä 12mm kilopultilla isot korilaatat pohjapellin molemmin puolin korikitillä täytettynä.
Ja tuo renksu sitten vaikkapa parilla O-renkaalla vaimennettuna, ja nylok mutterilla lukittuna.
Mieluummin teen kantapäällä tuttavuutta noihin sidontapisteisiin, kun "hieron" niitä hartiapankkiin, tai päähän.
p.s Nätti kuoppuri!