edellisessä pätkässäkin oli tollanen valurautaloota missä irrotettava kytkinkoppa, eli samanlainen kuin suomi gr:ssä yleensä.
mut juu, täytyy vielä kehua tota centerforsen asetelmaa. Tänään kävin testi lenkillä ja suolla ja kivikossa on tosi helppo ajella nyt vaikka välitykset onkin vakiot eli pitkän puoleiset.
fiilistely kuvaa kallion päällä.
Lakeuduttiin kalliolta alas ja löydettiin kohtuullinen oja, jossa saikin käskyttää jo melko tosissaan.
Tässä vaiheessa oli jo kuulunu pari pamausta ja toinen takarengas herkesi vetämästä, ei siinä muuta mut takas ei ollu mitään asiaa ja eteen päin oli pakko mennä vaikka paljon pehmeemmäks maasto muuttu ja vanhat moton uratkin oli kasvanu umpeen...
noo onneks ramsey veti mukisematta ja päästiin pusikosta kovalle maalle. Sittä sitten nilkuttamaan pajalle ihmettelemään miks perä piti helvetillistä jurskutusta ja miksi toinen pyörä ei vetäny...
no orkkis lukkohan se sieltä morjesti. kaikki mahdollinen eli kytkentä ratas, haarukka ym tuhannen pillun päreinä. Samoin jotain oli tullu kovaa ulos perästä kun oli reikä ilmestyny peränkoppaan.
noo huomenna puran turhat rojut pois tosta murikasta ja päräytän kemppikympin tohon nii ei tartte jahkailla et onko lukko päällä vai ei

Onneks hajos tänään eikä huomenna kun perjantai iltapäivällä pitäs taatsunin nokka olla jo kohti pohojois-sawwoo