Näytä yksittäinen viesti
Vanha 07.06.2004, 16:29
Ojizzz:n Avatar
Ojizzz Ojizzz ei ole kirjautuneena
Aloittelija

Rekisteröitynyt: 21.07.03
Sijainti: Vantaa, Finland.
Perusasetus

Dodii!!!

vihdoinki koneella.. kasarmilla vituttaa..

Lainaus:
quote: Paljonko verottaja rokottaa vuosittain? Onko hyvä ajaa maantiellä (retorinen kysymys) ja paljonko kuluttaa maantieajossa?

Onko mitään sanomista? Onko koneelle tehty mitään, kun tuo 420 kuulostaa paljolta...
Mikä toi "kolmas keppi" tuolla kabiinissa on? (kässäriä ei lasketa)

Niin, ja onhan tuo jäykillä akseleilla? (en ole Toyota asiantuntija...)

Ties vaikka lankeasi, kun on niin smageen näköinen
eliskä verottaja ottaa kiisselistä 562.47 e/vuosi ja sit perusveroo 94.9 e...eli ei juuri mitään (siis vitusti)

maantieajos hyvä.. alusta aika henkilöautomainen, eli ei keinu juur ollenkaa (ei siis mettään hyvä ominaisuus, mut vakaajathan saa irti..). hiljanen jos ei lasketa kojelaudan/muun sisustan resonanssiääniä (japanilaiset).. renkaat hiljaset, tosin hiukan uraherkät, ku on nii levveet..

konees on tehdasuusi kansi, koneistettu nokka, uus turbo + en muista muuta tält istumalt, mut ed. omistaja teetti siihen toyolla helvetin ison rempan, siin on huoltokirjan takakansi täys textii.. kone kuulostaa kivalt, mut laturin hihnat olis vaihtoo vail ku vinkuupi.. ite vaihoin siihen 12tkm sit jakopään romut.

koppa on ehjä, tuulilasin alareunas apparin puolel on noin 5cm halk. pintaruosteläntti.. tuulilasin alareunas poikittainen särö (ei näkökentäs), takakontis 2cm pintaläntti + toinen pienempi.. pohjasta ehjä, ennen ens talvee kaipais uuden suojan, ku ed. kerrast on kai kolmisen vuotta.. kuskin penkin vasemmas laidas on 10cm repeämä sauman kohal.. takalasin pyyhin ei toimi.. eli siin on kaikki viat mitä mä oon keksiny. ölppää ei syö (paitsi sillo ku "joku" unohti kiristää suodattimen kunnolla =) )

jäykät aksilat on juu.. ja kolmas keppi on just se ulosotto..

saapi soitella.. seuraavat kaks viikkoo oon vaihteex mettäs (loppusota = TJ 32) eli puhelimitse tavottaa..

Vastaa lainaten