Loota jumppaa tulikin sitte tehtyä, eihän sekään menny niin kuin elokuvissa...
Ekalla yrityksellä oli loota melkein paikoillaan kun huomasin et vauhtipyörän taustalevy ja lootan alakorvakot oli erillaiset. Eikun loota takas alas ja taas tapsalle hakemaan käypäsempiä osia.
lootakin sitte vihdoin ja viimein muljahti paikoilleen kun aikanssa tappeli ja positiivinen yllätys oli centerforcen asetelmassa, pystyy liiraamaan ja luistattamaan kytkintä aivan mielin määrin. Tosi hyvän tuntunen on kyl. ja tuntus pitävänkin kun lukko kiinni pitkällä kakkosella kumia polttelin
Presidentille (Terolle) iso kiitos kun oli apuna laatikko jumpassa
tossa vielä laatikoitten ero. Eipä ole tullu ennen tätä autoa tollasta alumiini kuorista laatikkoa vastaan y60 datsuneissa...
tuonti patrollin loota, ei muuten ole edes paikkaa ulosotolle...
ja vertailun vuoksi "suomi" patrollin rauta loota...
Puskuri tuli tehtyä kun edellinen putkesta kyhätty ei kestäny maastoajon rasituksia

Materiaalina 100x50x5 palkki ja 5mm levyä. Toikaan ei ole vielä valmis, pitäs jotain putkee viel yrittää tohon turata lisäks.
Ja kun viimeks venäjällä meni hermo kiinan paska vinsseihin kun ei mikään tuntunu pelaavan niin hommasin bjv8:lta tollasen ramseyn. Saas nähdä miten ameriikan vintturi vetää.
eikä menny vinssin asennuskaan ihan putkeen ku ramseyssä on isommat rummun päädyt niin pitki laikata etu sermi hitoille vinssipedistä ja tehdä pari senttiä siirtoa liukukidalle että sai vinssin mahtumaan. hieman turhan lähellä toi vieläkin syyläriä on...