Säädä ensin camber (renkaan sivukallistus edestä katsottuna) ja caster (olka-akselilinjan takakallistus sivulta katsottuna) kohdalleen, tämän jälkeen sitten aurauksen kimppuun.
edit: Kuten Matti yllä totesi, niin jos kaikki arvot on ihan perseellään niin voi olla nelipyöräsuuntaus voisi olla paikallaan. Camberin ja casterinkin saa kyllä oikeaksi kun on sopivat työkalut kotona - jos vähän jaksaa laskea niin onnistuu kyllä vaikka vaikka sopivan pitkällä vatupassilla ja kunnollisella kulmaviivaimella tai vatupassilla + mittanauhalla + laskimella  kunnon kulmamittari olisi helpoin, kertoo suoraan missä asteissa mennään..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.
Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.
Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Viimeksi muokannut Timo_L : 15.07.2012 16:23
|