Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 15.07.2012, 16:09
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.442
Perusasetus

Säädä ensin camber (renkaan sivukallistus edestä katsottuna) ja caster (olka-akselilinjan takakallistus sivulta katsottuna) kohdalleen, tämän jälkeen sitten aurauksen kimppuun.

edit: Kuten Matti yllä totesi, niin jos kaikki arvot on ihan perseellään niin voi olla nelipyöräsuuntaus voisi olla paikallaan. Camberin ja casterinkin saa kyllä oikeaksi kun on sopivat työkalut kotona - jos vähän jaksaa laskea niin onnistuu kyllä vaikka vaikka sopivan pitkällä vatupassilla ja kunnollisella kulmaviivaimella tai vatupassilla + mittanauhalla + laskimella kunnon kulmamittari olisi helpoin, kertoo suoraan missä asteissa mennään..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.

Viimeksi muokannut Timo_L : 15.07.2012 16:23
Vastaa lainaten