Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 15.07.2012, 09:04
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.442
Perusasetus

Tosiaan riippuu autosta, alustasta ja ohjauksesta, mutta jäykkäakselisessa aika lähellä nollaa joko harituksen tai aurauksen puolella on aika yleispätevä. Itse olen yleensä tsekannut niin, että renkaat pois, navan keskilinjalle molemmin puolin pari ~metrin pitkää alumiiniprofiilia vaateriin ja rullamitat molempiin päihin. Snadisti (muutaman millin erolla rullamitoissa) aurauksen puolelle ja testaus. Jos on ihan vituillaan niin hienosäätö jompaan kumpaan suuntaan ja uutta testiä.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten