Näytä yksittäinen viesti
  #11  
Vanha 13.07.2012, 19:55
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Picu Näytä viesti
Täällä päässä jatkuu myös vänkäys siitä pitääkö rajoittimen olla äijämäinen kettinki vai tosi ruma naru tai ehkä hyväksikin todettava turvavyö.
Minä saattaisin töistä löytää käytettyjä 1000-5000kg:n nostoluokiteltuja liinoja (riippuen mille on tarvetta, varmuuskerroin on nostovehkeissä vähintään neljä ), jos vain löydät jostain ompelijan joka noi saa ommeltua kasaan. Jotain pätkiä mulla on noita liinoja kotonakin.

Rajoitinliina on sinänsä aina paljon parempi vaihtoehto, että se joustaa toisin kuin lyhkänen ketju. Jenkeistä kyllä saa kohtuuhintaan ihan valmiitakin tuuman välein mitoitettuna, valmiilla metallisilla kiinnityskorvilla. Olisko jonkun kolme- neljä kymppiä kappale?


Tosiaan noitten jakarivehkeitten ongelma on toi keulan ja persauksen niiaus ja/ tai kohoaminen (riippuen vähän alustageomteriasta), ja sille ei voi itsessään tehdä yhtikäs mitään. Taitaa oikeastaan olla kaikista suurimpia miinuksia jakarivarsissa sen lisäksi, että ne aiheuttaa pirusti vääntöä kiinnityskohdille isommissa joustoissa.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten