Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mikki
Palatakseni alkuperäiseen kysymykseen, niinihan "normaalissa" hinnoissa huitelee merkkipajalla.
Iso huolto yleisesti n. 500-600€, siihen hihna toinen mokoma ja sitten jarrupalat ja vinkkarit ruttuun ja 1500€ lapaseen ja pihalta pois...
Ko. työnjohtajana toimiessani etsin aina "parasta" mitä organisaatio tarjoaa edullisena "pakettitarjouksena" ja S-sarjan Mersu V8 koneella voitti. Tulppien vaihto huollon yhteydessä (lisätyö*) 924,00€   
Hinta oli 2½vuotta sitten MB asiakaslehdessä...
Siinä muuten purkka stoppaa isommallakin kiholla ja leuka kopsahtaa pöytälevyyn melko herkästi....
Mutta omakohtainen pommi oli kun 2002 S80 diitselissä mökkitiellä löydettiin kanto/kivi johon katalysaattori päätti elämänsä --> 4700€ ja käsi taskuun suurien kyynelien valuessa....   
|
S80 katista ois selvinny 20:llä ku ois tempassu putkeen vanhan bensavolvon katin kuoret ja ois saanu vielä muutaman hepan kaupan päälle.
Kyllä ottaa aikaa ennenkuin mun autosta löytyy minkäänlaisia hiukkasloukkuja.
Virittämiseen voi toki laittaa rahaa, siinä saa jotakin vastinetta