A/C on sitten laitettu toimimaan.

Alkuperäinen kompura vuoti kuin seula, mutta tuosta varaosa-autosta sai ehjän tilalle. Laitettiin Vuorisen korjaamolla typpipullot ZJ:n konttiin ja ajettiin huoltomiehen kanssa tallille testaamaan toinenkin auto. Näillä jätkillä palvelu pelaa! Kompuraa ei kuulemma kannata korjailla, kun tiivisteitä ei saa korjaamossakaan pitämään luotettavasti. Lieneekö uuden/korjatun kompuran pakkomyyntiä...?
No, vaihdoin ehjän kompuran illalla ja tänään sitten kuivattiin järjestelmää alipaineella varmuudeksi kokonainen tunti ennen uusien O-renkaiden ja aineiden laittoa, niin jos tämä sitten menisi ilman uutta kuivuria. Katotaan nyt miten tiivis systeemi on, ainakin kylmää tulee ja automatiikka toimii.

Helteitä odotellessa.
Sitä vaan voi ihmetellä, miksi konehuoneessa on NIIN järkyttävän pitkä pätkä paljasta freoniputkea ottamassa lämpöä koneesta?



Luulisi löytyvän sopivaa lämpöeristettä. Tässähän syntyy hyvä paleltumavamma, kun putki on sitten niin vietävän kylmä! Moottorin lämpöjen kanssa taitaa puntit mennä tasan...