Jatkoin salapoliisintyötä ja alkoi kolinan aiheuttaja(t) selviämään. Panhardi otti aivan hitusen banjon kanteen kiinni. Siirsi panhardin korin päästä ylempään reikään mikä on 2cm korkeammalla. Samalla testasin vaikuttaako ohjaukseen - taisi osua vielä paremmin kohdalleen kuin aiemmassa asennossa.
Heitin testilenkin - vielä kolahtaa, mutta erilailla. Tuntui kyllä vähän ratissa -> ohjausta tutkimaan. Välivarren simpukan puolen pään lukkomjtteri hipaisee tietyssä asennossa ollessaan sisäänjoustossa raidetankoon. Kulmia kun kattoo, niin voisin tod. näk. vaihtaa sektorivarren XJ:n versioksi, mikä on 1" pienemmällä tiputuksella. Se korjaisi ongelman. Toinen vaihtoehto on erinäköinen raidetangonpää, missä ei ole mutkaa vaan olisi suora. Täytyy pohtia vaihtoehtoja..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.
Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.
Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
|