Näytä yksittäinen viesti
Vanha 11.07.2012, 20:08
Porvoon Hilma Porvoon Hilma ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Sipoo
Unhappy

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Palde Näytä viesti
Eikä mun !!!

Tuli testattua tuo 100 km/h ...juu 20 km/h ylinopeutta , kun on toi lätkä persiissä

Tuo 100 km/n yhdistettynä 35-tuumasiin MT-renkaisiin kilon paineilla ei ollut kovin mairea ajokokemus ...mutta mopoauton ohitte mentiin että heilahti !!!

AIKUISTEN OIKEESTI : tuo nopeusrtajoitusten laskeminen ei poista noita kaistapäitä tuolta liikenteestä minnekkään ...väitän että 98 % onnettomuuksista aiheutuu piitaamattomuuden vuoksi ...ohitellaan jonoja keltasella viivalla , RISTEYKSISSÄ , taikka muuten vaan paskoissa paikoissa ...

Noin 25 min sitten olin KT-65:lla menossa "ranhcille" ...stopissa kääntymässä vasemalle , vilkku päällä jo 100 m ennen risteystä ( 60 km/h rajoitusalue) ... kesken kääntymisen moottoripyörä ohittaa VASEMMALTA ...pystyy kyllä väistään risteysalueelle ...näytää mulle centteriä , niin kuin "kiitokseksi" kun en teilannut jätkää pöpelikköön ...

Vittu mikä pelle !!!!
noi vähenee " luonnollisen" poistuman kautta ja sit tuota voi helpottaa sinivilkkuisten ystävien avulla. Miksi ihmeessä muitten pitäisi sietää noita kamikazeääliötä ja narsisteja vaarantamassa muiden turvallisuutta ? Jos kaikki toimisivat järkevästi, voisi nopeusrajoituksia jopa paikoitellen nostaa, koska ääliöt, jotka aiheuttavat onnettomuudet, puuttuisivat liikenteestä. Autot eivät aja kolareita, ihmiset niitä ajavat !