Näytä yksittäinen viesti
  #11  
Vanha 09.07.2012, 21:35
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.445
Perusasetus

Ja maksaa niistä ihan älyttömästi? Karpiolan vetarit on hyviä, mutta ihan yhtä hyviä ne on noi jenkkipoikien versiot kun ostaa laatuvalmistajalta - hinta vain on reilusti halvempi.

Etuakselille cromo- vetarit maksaa sopivassa tarjouksessa ~400$ setti, sillä hintaa et täältä saa kuin kieroja katseita Normihinnatkaan ei ole juuri 500-600$ kalliimmaat. RCV:n CV- tyyppiset "super- strength"- vetarit on sitten toki jo tonnin kierros. Takana selviää vielä halvemmalla on sitten D35, D44, D44a tai Chryco 8.25 akselina.


Se nyt on selvä että Jeepin cromo- vetarit on Toyotan isompien perien vetareita heikommat, Toyotassa kun kuitenkin on selkeästi suuremmat akselimassat, isommat välitykset, ja paksummat vetarit. Jos katsot samanpoainoisen ja samankokoisen jenkkiperän vetareita vs. Toyota, niin aletaan olla jo aika lähellä samoja. Etu D44 30 spoorisilla vakiovetareilla vs. Toyotan 8" etuperä vakioilla, niin ei ole toitsu enää paljon voitolla. Vahvojahan nuo Toyotan vakiokamat toki on jos näihin pienempiin (D30, D44) jenkkiperiin vertaa..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten