Juotettu poppikoneen kaikki piuhat kiinni ja samalla lähti järkyttävän kokoinen riviliitin pois. Nyt mahtui DIN-liitin (kylläkin hirveän puristuksen jälkeen) mankan ja takaseinän väliin. Vaati pientä salapoliisityötä selvittää ZJ:n piirikaaviosta oikeat kytkennät ja verrata niitä DIN-liitinten vastaavaan, jotta varmasti sai liitettyä kaikki mankan piuhat oikeaan auton piuhaan. Nyt kärsii jopa laittaa low-loudnessin päälle, kun aiemmin basarit vain särki. Vaikken mikään tuning-hifi-puristi olekaan, niin on tässä jo aika mukavat soundit!
Seuraavaksi takavaimennin lähti vaihtoon, kun paikkamössöllä ei näköjään päässyt paljoa katsastusta pidemmälle.

Kunhan tuo helkkarin huomiselle luvattu sade lakkaisi, niin pääsisi ruuvaamaan uuden paikalleen. Nyt tulee pöntön jälkeen vain pieni (XJ:n vanhasta rosteri(!)putkesta katkaistu) 45° mutka alaspäin. Ulostulo on sopivasti taka-akselin etupuolella, joten siinäpä joku tökkii pakokaasujen mitta-anturia paikalleen sopivan epäergonomisessa työasennossa.

Samalla joutaa pari vanhaa ja ehjää loppuputkenpätkää varaosiksi.