Edit: tuli matkalla todettua että ainakin ohjauksen ja jarrujen päivitys oli toimiva juttu. Ohjaustunto on ihan eri luokkaa kuin aiemmin, ei mitään "dead-spottia" suoraan ajaessa, ja paljon tarkempi tuntu. Ei mitään merkkiä bumpsteeristä eikä woblauksesta myöskään. Isommissa jarruissa on kummasti enemmän tehoa, nyt jopa tuntuu että auto oikeasti hidastuu
Kulkupuolikin on taas 4.56 välityksillä (vs. 3.73 mitkä omi) näitten renkaiden kanssa asiallisella tasolla. Mittarivirhe huomioiden näyttäisi että 3-4 litraa satasella tippui kulutuskin. Näkee paremmin sitten pidemmällä aikavälillä. Kannatti nämä muutokset siis. Vielä kun saa maksettua osien loput pois Jerkulle
Kävin yrittämässä leimaa, mutta odotetusti pompashti valoista

Etu- ja takavalon lasit rikki, joten niistä huomautukset. Toinen takasumari ei toiminut, en kyllä tiedä miksi koska siellä on ehjä polttimo ja sähköä tulee. Kotona testasin niin pelitti hyvin, kai se säikähti asemaa.
Kirjasi kyllä katsastaji pari aika mielenkiintoista leimalappuseen:
* Pissapojan säiliö oli tyhjä, mutta molemmat pumput kuuluvasti toimi. Hylkäys; toimimattomat pesulaitteet.
* Tiesin että jostain päin voi vielä mutterit löystyä kun on just laitettu kamppeet kiinni ja ekaa kertaa liikenteessä. Mulla oli työkalut mukana ja putkipihdit & 36mm:n lenkkiavain kourassa kun se katsoi ohjausvarsia nosturilla. Yksi lukkomutteri löysällä -> kiristin heti -> ei enää löysällä eikä väljää.
Lappuun merkintä: Hylkäys; väljää ohjauksessa. Kysyin että mikäs tää on kun kiristetään tässä, kommentti oli että siellä on löysää. Vitun pässi..
Tietääpähän ainakin, etten mene toistamiseen K1- Vuosaaren toimipisteeseen. Piti kokeilla, kun oli niin halpa