Etupanhardin väljyyden syy selvisi, en tullut edes mitanneeksi toisen pään kiinnitysreiän halkaisijaa kun piti olla "bolt-on" alkuperäisiin kiinnikkeisiin missä on 10mm reiät. No, toinen pää kyllä on 10mm, mutta flex- jointin päässä ei ollutkaan 10mm (3/8") reikä vaan 11mm (7/16"). Onneksi mulla on muutama ylimääräinen simpukan kiinnityspultti, ovat juuri oikean mittaisia Grade 8 vahvuisia ja halkaisija täsmää. Piti vain käydä ostamassa muutama mutteri kun niitä ei ollut, ja porata korinpään kiinnikkeen reiät 10mm -> 11mm.
Samalla kiristelen pultit ja säädän vähän aurausta, pitää koittaa sitten uusi koeajokierros

Ekalla rundilla tuntui jo että jarrut puree aika kivasti vanhoihin verrattuna, ja ohjauksen tuntu oli selvästi parempi vaikka auraus oli vielä ihan perseellään..